Dupa plasarea comenzii cu succes si confirmarea telefonica a stocului existent, incepem procedurile de impachetare si contractare a transportului spre locatia ta.
In functie de dimensinea coletului sau a paletului care urmeaza sa ti se livreze, transportul la domiciliul tau poate avea avea loc atat prin curierat rapid cat si prin intermediul unei firme specializate de transport pe paleti.
Optiunile de livrare sunt:
Livrare prin curier rapid – livram produsele comandate de tine prin curier rapid, doar dupa ce iti confirmam disponibilitatea din stoc si pretul transportului calculat la greutatea produselor din comanda.
Ridicare locala a produselor – produsele din comanda ta poti fi ridicate din depozitul nostru. Acestea necesita confirmarea telefonica a stocului efectiv din depozit.
Costul livrarii poate varia in functie de dimensiunea paletului si a locatiei in care va aflati. Costul livrarii va fi comunicat telefonic de catre consultantii nostri.
Termenul de livrare afisat pe pagina de produs este exprimat in zile lucractoare. Zilele libere nationale vor prelungi automat termenul de livrare.
De obicei marfa este impachetata in cutii originale si vine livrata pe palet din lemn infoliat in plastic sau cu folie.
Expedierea din depozitul nostru poate dura, in functie de dimensiunea comenzii pana la 72 ore pentru produsele din stoc, restul produselor au termenul de livrare specificat pe fiecare pagina de produs.
In momentul livrarii sunteti obligat sa verificati integritatea produselor si sa specificati pe nota de transport in cazul in care regasiti nereguli. Reclamatii dupa plecarea curierului nu vom accepta. Reclamatile se fac pe email la adresa office@riflaje-panouri.ro si este imperativ sa notati lipsa de conformitate pe nota de transport . In cazul in care ati adus deteriorari produselor datorita manipularii secundare, nu ne asumam inlocuirea acestora.
Trebuie sa tii cont ca in cazul in care ai sesizat o lipsa de integritate a unui produs la livrare si ai specificat pe nota de transport acest lucru, dupa ce ne sesizezi acest aspect, va trebui il impachetezi in amabalajul primit urmand ca noi sa ridicam produsul neconform si sa il inlocuim cu unul nou in timpii agreati conform legii.
Livrarea de mostre de se face in functie de disponibilitatea acestora, si in mod normal se expediaza in aproximativ 72 ore. Mostrele nu sunt gratuite.
In cazul in care ati facut o comanda si ati specificat sa fie tinuta in depozit pana la o data ulterioara, va rugam sa ne avizati cu 5 zile lucratoare inainte data la care doriti ca aceasta sa fie livrata.
Termenul de livrare afisat pe pagina de produs este exprimat in zile lucractoare. Zilele libere nationale vor prelungi automat termenul de livrare.
Termenele de livrare sunt relative si pot suferi modificari in cazuri exceptionale.
Pentru orice informatii vizavi de o comanda plasata pe siteul nostru, va rugam sa ne contactati pe email sau telefonic.
Retur
Dacă produsul primit nu este ceea ce căutai, îl poți returna în termen de 14 zile conform legii, din momentul în care coletul este receptionat!
ATENȚIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie să returnezi produsul comandat care vrei sa il inlocuiesti și să plasezi o nouă comandă daca doresti sa schimbi un produs.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
In cazul in care doresti sa realizezi un retur trebuie sa stii ca banii iti vor fi returnati in cont in decurs de 14 zile calendaristice conform legii in vigoare
Returul poate fi GRATUIT sau CONTRACOST în funcție de valoarea comenzii și modalitatea în care a fost plasată comanda.
Ai comandat ceva ce nu este pe placul tău și se îndeplinesc condițiile pentru retur gratuit? Urmează pașii de mai jos:
- Trimite un e-mail la adresa office@riflaje-panouri.ro cu subiectul retur #nrcomanda si specificati in corpul emailului urmatoarele: Nume, Prenume, Nr. Factura, Nr. Comanda, Produse de restituit (returul poate fi partial sau integral) cont IBAN (creat la o banca din Romania).
- În scurt timp un curier va ajunge la adresa de livrare pentru a prelua coletul retur. Vom stabili impreuna o data convenabila pentru tine.
- Traseul coletului retur poate fi verificat conform notei de transport (AWB) primită pe adresa de e-mail, până în momentul în care acesta ajunge in depozitul nostru din Constanta.
Ulterior, vei primi un e-mail din partea noastră în momentul în care returul va fi acceptat si procesat de către depozitul din Constanta, iar acest proces poate dura până la 14 zile din momentul în care ai trimis returul.
- Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului returnat.
IMPORTANT: Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele atașate, ambalate in cutia in care a fost livrat și fără defecte de manipulare. Eșți răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării acestora într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, că urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constată caracteristicile funcționării produselor.