Riflaje si Panouri Decorative

Prezenta secțiune (denumită în continuare ”Termeni si Condiții”) stabilește modalitatea de utilizare a website-ului – www.riflaje-panouri.ro, condiţiile si termenele privind desfășurarea procesului de comercializare a produselor si serviciilor prin intermediul website-ului, precum si orice alte informații privind prezentarea produselor si serviciilor AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL, inclusiv drepturile si obligațiile ce deriva din procesul de comercializare.

Prezentul document se completează cu dispozițiile prevăzute de OUG nr.130/2000, OG nr. 140/2021, OG nr.34/2014

AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL, societate română avand sediul social in Str. Soveja 74, Constanta, Jud. Constanta, cu numar de ordine in Nr inmatriculare: J2024049653009, cod unic de inregistrare fiscala 51045732, gestionează website-ul www.riflaje-panouri.ro si are calitatea de Vânzător in cadrul contractului de vanzare-cumpărare produse si servicii încheiat prin intermediul website-ului.

Acceptarea “Termenilor si condițiilor”

Recomandăm citirea cu atenție a prezentei secțiuni – Termeni si Condiții:

– înainte de a utiliza website-ul www.riflaje-panouri.ro si de a efectua orice comandă de achiziție, având în vedere că reprezintă parte integranta din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat. Continuarea navigării după parcurgerea, citirea si înțelegerea prezentei secțiuni reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la conținutul acesteia.

– atât la prima accesare, precum si periodic, împreună cu secțiunea Politica de Confidențialitate care conține informații privind datele cu caracter personal prelucrate, activitatea de prelucrare, scopurile, precum și drepturile de care dispuneți în legatura cu datele dumneavoastră personale.

Accesarea site-ului si folosirea aplicațiilor sale presupun acceptarea explicita sau implicita a tuturor Termenilor si Condițiilor publicate, având valoare contractuală deplină.

AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui document, fara a fi necesara notificarea prealabila a persoanelor care îl utilizează. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si condiţiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta.

Orice modificare a Termenilor se va aplica de la data la care este efectuată, iar accesul sau utilizarea în continuare a site-ului nostru după ce Termenii au fost actualizați va constitui acceptarea modificărilor.

 

Definiții

Termenii utilizați in prezenta Secțiune au exclusiv sensurile definite mai jos:

Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, în format electronic, TV, sau prin intermediul Website-ului www.riflaje-panouri.ro a unui număr finit de produse având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL.

Cont – secțiune din website formată dintr-o adresă de e-mail si o parolă unică care permite Cumpărătorului transmiterea comenzii constând in produse de pe SITE si care conține informații despre Cumpărător si istoricul Cumpărătorului in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.

Contract de vânzare-cumpărare – înțelegerea încheiată electronic între Vânzător si Cumpărător prin efectuarea unei comenzi valide, confirmate de către Vânzător, achitată de către Cumpărător sau asumata plata la efectuarea livrării, în conformitate cu termenii si condiţiile stabilite in cadrul prezentei Secțiuni, precum si cu prevederile legale aplicabile.

Comanda – documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător si Cumpărător, prin care Cumpărătorul iși manifestă intenția de a achiziționa Produsele si/sau Serviciile comercializate de către Vânzător prin intermediul website-ului www.riflaje-panouri.ro. și să facă plata acestora.

Cumpărător – orice utilizator care efectuează o Comandă în cadrul website-ului – i) persoana fizică care înregistrează  o comandă online în cadrul website-ului, având calitatea de consumator in conformitate cu prevederile legale aplicabile, ii) orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care înregistrează o comandă online în cadrul website-ului si acționează în exercitarea activității comerciale si/sau profesionale.

Garanția comercială – orice angajament asumat de vânzător fată de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului platit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, in cazul in care acesta nu corespunde condițiilor enunțate in declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

Garanție legală de conformitate – protecția juridică a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului fată de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului platit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

Produse si Servicii – orice produse sau servicii, inclusiv documentele si serviciile menționate în Comanda care urmează a fi furnizate, respectiv prestate, de către Vânzător, în beneficiul Cumpărătorului.

Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării produselor, respectiv, prestării serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmare de către Vânzător. Cu toate acestea, vânzătorul atenționează asupra faptului că pot exista cazuri când, ca urmare a unor potențiale disfuncționalități ale Site-ului sau erori de orice altă natură, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. In aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-i-l în cuprinsul confirmării Comenzii. Prețul comunicat include TVA.

Specificații – toate specificațiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor astfel cum sunt indicate de către Vânzător.

Vânzător – societatea AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL, societate română avand sediul social in Str. Soveja 74, Constanta, Jud. Constanta, cu numar de ordine in Nr inmatriculare: J2024049653009, cod unic de inregistrare fiscala 51045732.

Utilizator – persoana, compania sau orice altă entitate fizică sau juridică înregistrată in cadrul website-ului, care, prin înregistrare, si-a dat acordul cu privire la acceptarea clauzelor specifice de utilizare ale website-ului, respectiv a acceptat secțiunea prezenta de Termeni si Condiții. Calitatea de Utilizator se poate suprapune cu cea de Cumpărător, in cazul in care Utilizatorul efectuează o comandă pe acest website, însă acest lucru nu este obligatoriu.

Website/ site – domeniul www.riflaje-panouri.ro si subdomeniile acestuia, în cadrul cărora este operată platforma/ magazinul online riflaje-panouri.ro

Dreptul de proprietate intelectuală

Întreg conținutul website-ului www.riflaje-panouri.ro, incluzând, dar fără a se limita la fotografii, imagini, texte, elemente de grafică web, software, este proprietatea AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL

Cu excepția cazului în care este indicat altfel, toate elementele site-ului https://riflaje-panouri.ro/, toate produsele, toate conținuturile și alte materiale din aceasta sunt deținute de noi (sau, după caz, de licențiatorii noștri) și sunt protejate de Drepturile de Proprietate Intelectuală. Pentru evitarea oricărui dubiu, interfețele vizuale, designul, textul, grafica, imaginile, sistemele, informațiile, datele, metodele, codul programului, serviciile, toate celelalte elemente și orice altă documentație sau alte materiale auxiliare furnizate (denumite în continuare ‚,Conținutul”) sunt deținute de noi sau de licențiatorii noștri și sunt protejate prin Drepturi de Proprietate Intelectuală.

Puteți utiliza site-ul nostru și conținutul exclusiv în scopul informării privind anunțurile și contactarea specialiștilor noștri în domeniul de activitate sus menționat, pentru un posibil proiect care este finalizat cu un contract.

Orice utilizare a site-ului nostru sau a Conținutului, alta decât cea autorizată în mod expres în acești Termeni, fără permisiunea prealabilă scrisă a noastră, este strict interzisă. O astfel de utilizare neautorizată poate încălca, de asemenea, legile aplicabile, inclusiv, fără limitare, legile privind drepturile de autor și mărcile. Cu excepția cazului în care se menționează explicit de către noi, nimic din acești Termeni nu va fi interpretat ca oferind vreo licență asupra drepturilor de proprietate intelectuală.

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR, DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI www.riflaje-panouri.ro SAU DE A AFECTA FUNCTIONAREA SERVERULUI CARE GAZDUIESTE SITE-UL www.riflaje-panouri.ro VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI www.decorators. ro SI VA DESCHIDE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA AUTORULUI SAU AUTORILOR ACESTOR FAPTE.

Crearea unui cont in cadrul website-ul www.riflaje-panouri.ro

Pentru crearea unui cont in cadrul website-ului www.riflaje-panouri.ro  Utilizatorul trebuie să folosească o adresă de e-mail validă, fiind modalitatea de comunicare si confirmare a comenzilor plasate de către Cumpărător în cadrul website-ului.

Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezenta secțiune de Termeni si condiții.

Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți in secțiunea Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componenta a prezentei Secțiuni de Termeni si condiții.

Comunicări publicitare – Newsletter

Orice Vizitator al website-ului se poate abona la Newsletter-ul Riflaje Panouri. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunța oricând la primirea acestor mesaje prin accesarea link-ului de dezabonare din Newsletter-ul transmis.

Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți in secțiunea Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componenta a prezentei Secțiuni de Termeni si condiții.

 

Procesul de vânzare online

1.Aspecte generale

AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL se asigură că informațiile publicate in cadrul website-ului să fie exacte, corecte si complete, inclusiv descrierea produselor, serviciilor, a preturilor, specificaţiilor tehnice. Cu toate acestea este posibil, urmare a unor erori tehnice sau umane să existe erori in publicarea acestora, erori ce pot viza neconcordante între imaginea si descrierea produsului, descrieri incomplete privind produsele comercializate, preturile afișate, disponibilitatea produsului (enumerarea este cu titlu exemplificativ).

AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL se asigură că preturile indicate în cadrul website-ului să fie corecte si actualizate în mod corespunzător. In situatia in care sunt identificate erori privind preturile afișate pentru Produsele/Serviciile comercializate, AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL va informa imediat Cumpărătorul despre eroare. In aceasta situatie, Cumpărătorul va avea posibilitatea fie de a reconfirma comanda la prețul corect si/sau actualizat fie de a anula Comanda.

Procedura anterior menționată este aplicabilă si în situatia identificării unor erori esențiale, de natură a afecta procesul de vânzare-cumpărare online privind anumite specificații, descrieri, dimensiuni, elemente componente ale Produselor.

In aceste situații, AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL va contacta, atât în scris, cât si telefonic, Cumpărătorul utilizând datele de contact indicate pentru înregistrarea/efectuarea comenzii. In cazul în care, Cumpărătorul nu poate să fie contactat, intr-un termen de 3 zile lucrătoare de la data sesizării erorii, comanda va fi considerată anulată si se va informa in acest sens, in scris, Cumpărătorul la adresa de email indicata si/sau la numărul de telefon comunicat prin mesaj tip sms.

Desfășurarea procesului de vânzare prin intermediul website-ului implica aspecte specifice față de achiziționarea acestora din cadrul magazinului. In acest sens, recomandăm să fie acordată o atenție deosebita următoarelor situații:

  1. i) produsele pot apărea cu diferențe de culoare, în funcție de dispozitivul utilizat. De asemenea, culorile Produselor comercializate online pot fi diferite decât in realitate.
  2. ii) posibilitatea de a interveni anumite erori de afișare – text si/sau imagine datorită incompatibilității cu diferite browsere, pentru care nu putem fi responsabili.

iii) există posibilitatea ca preturile si/sau specificațiile produselor care se găsesc in cadrul website-ului să suporte modificări. Comenzile deja acceptate nu vor suferi modificări ale prețului sau specificaţiilor produselor, cu excepția situației in care operațiunea de modificare deriva din cauze exoneratoare de răspundere (forța majora, erori tehnice/umane).

  1. iv) imaginile si fotografiile Produselor au caracter orientativ. Pentru o identificare corecta a Produselor trebuie citită descrierea Produsului. De asemenea, recomandam utilizarea opțiunii de mărire a imaginii.
  2. v) exista posibilitatea ca AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL să deruleze diferite campanii publicitare sau promoț Pentru fiecare astfel de campanii trebuie asumate prevederile Regulamentul de participare, care va fi publicat in cadrul website-ului.
  1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție

 

  1. Plasarea Comenzii online

Website-ul www.riflaje-panouri.ro oferă posibilitatea utilizatorilor folosind o parolă unică să plaseze comenzi online, prin adăugarea produselor si serviciilor dorite in coșul de cumpărături. Cumpărătorul are posibilitatea să parcurgă lista Produselor, să modifice cantitățile si să confirme intenția de cumpărare prin apăsarea butonului ‘Finalizează comanda’. Termenele indicate in cadrul website-ului privind disponibilitatea de livrare sunt aproximative. Prin plasarea comenzii Cumpătătorul  își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://www.riflaje-panouri.ro,

Prin  finalizarea și înregistrarea Comenzii online, Cumpărătorul este de acord să fie contactat de către reprezentanții Vânzătorului (telefonic si/sau email) pentru finalizarea contractului de vanzare-cumpărare prin intermediul website-ului. Cumpărătorul va primi, ulterior finalizării Comenzii, un email de validare a procesului de inițiere a Comenzii, care nu are rol de confirmare din partea Vânzătorului.  In situatia unor cauze bine justificate, Vânzătorul are dreptul de a modifica Comanda inițiată, procedând la informarea imediată a Cumpărătorului privind situatia intervenită. Dacă Cumpărătorul nu este de acord cu modificarea efectuată, vânzătorul va considera comanda anulată si va proceda la restituirea sumei plătite în termen de maximum 14 zile calendaristice de la transmiterea comunicării de modificare.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că:

– toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării Comenzii. Vânzătorul este exonerat de orice răspundere în legătură cu procesul de vanzare si/sau de prestare a serviciilor disponibile, în cazul în care datele indicate de către Cumpărător nu sunt corecte, complete si adevărate;

– este de acord ca Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil, pus la dispoziție de Utilizator la crearea contului si/sau la plasarea comenzii, in orice situatie in care este necesară contactarea Cumpărătorului in legătură cu Comanda efectuată;

-vă asumați în mod expres ca aveti vârsta de peste 18 ani si dețineți capacitatea de a încheia contractul de vanzare-cumpărare prin intermediul website-ului www.riflaje-panouri.ro.

Adăugarea unui produs in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi.

Confirmarea Comenzii din partea Vânzătorului se va realiza  în scris prin email. In cadrul confirmării vor fi stabilite toate aspectele privind finalizarea contractului de vanzare-cumpărare. In situatia in care sunt realizate modificări ale Comenzii în urma discuțiilor cu reprezentanții Vânzătorului, va fi transmis un email de către Vânzător cu indicarea tuturor modificărilor operate, precum, dacă este cazul, produsele/serviciile suplimentar achiziționate, valoarea de achiziție, termen de plata, modalitate de plata, produsele/serviciile la care Cumpărătorul a renunțat.

Prin transmiterea acestui email  de  acceptare a Comenzii de către Vânzător  , contractul de vânzare este încheiat.

Daca plasați o Comanda pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, reprezentantul Riflaje Panouri va informa corespunzător. Restul Comenzii va fi procesat si expediat conform solicitării Cumpărătorului.

Procesul de vanzare prin intermediul website-ului www.riflaje-panouri.ro implică activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal comunicate.  Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți in secțiunea Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componenta a prezentei Secțiuni de Termeni si condiții.

Pentru întrebări sau sugestii, ne puteti contacta la adresa office@riflaje-panouri.ro sau la numărul de telefon 0772 140 092.

  1. Plata. Modalități de plată

Prețul Comenzii poate fi plătit prin una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea Clientului/ Cumpătătorului:

  • Plata online cu card – card personal sau al societății cumpărătoare, in condiții de deplină securitate, fara a fi perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
  • Plata in numerar la livrare – plata va fi facuta in lei conform Prețului Comenzii si se va face la comisionarul care efectuează livrarea.

 

Veți fi redirecționat către procesatorul de plati online cu care colaboram, iPay BT, pentru ca plata sa se realizeze in condiții de deplina securitate. Este necesar să completați toate datele pe care iPay le solicita prin intermediul formularului (nume, prenume, număr de card, cod de securitate). După acest moment, suma de bani este blocata in contul tău si poti verifica acest lucru. Daca alegi aceasta modalitate de plata nu iti este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

iPay pune la dispoziţia ta un sistem de tranzacționare prin procesare 3D Secure. Acest sistem, 3D Secure, te asigura ca pe parcursul tranzacției nicio informație cu privire la cardul tău nu este reținută pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, datele tale fiind procesate direct de Visa si Master Card.

  • Plata Ramburs / Plata la livrare

Plata numerar este cunoscuta si ca plata ramburs. Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite prin Ramburs Numerar. Plata se face in lei, în limita maxima a 5.000 lei pentru persoanele juridice si a 10.000 lei pentru persoanele fizice, acestea reprezentând valoarea comenzii cu TVA .Plata se va efectua in momentul în care curierul sau echipa  Scandinavian  Decorators ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitata.

  1. Livrarea produselor comandate. Prestarea serviciilor

Livrarea produselor si prestarea serviciilor achiziționate se realizează la adresa de livrare definita de către Cumpărător în Formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasa in momentul înregistrării Comenzii si in termenele stabilite pentru fiecare dintre produsele comandate. Cumpărătorul este exclusiv responsabil pentru indicarea corectă a adresei de livrare/prestare a serviciilor, precum si de faptul ca este disponibil la data livrării produselor, respective la data stabilita pentru prestarea serviciilor

Vânzătorul va informa Cumpărătorul privind data estimativă de expediere, urmând a fi transmise si informări privind statusul comenzii. Aceasta data de expediere indica momentul în care ne așteptăm să trimitem produsul partenerului nostru care prestează serviciile de livrare. Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a va asigura ca produsele sunt expediate si livrate in intervalul de timp estimat.

Timpul de livrare curge din momentul in care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vânzătorului si consideram ca nu poate fi mai mare de 30 de zile lucrătoare de la data Acceptării Comenzii, cu următoarele excepții:

  1. i) situatia în care produsele sunt realizate pe comandă, caz în care termenul de livrare se anunță punctual de către Vânzător, rămânând opțiunea Clientului/Cumpărătorului, dacă menține sau nu comanda și acceptă termenul de livrare, si/sau
  2. ii) situatia în care Vânzătorul modifică termenul de livrare estimat/nu se încadrează in termenul general indicat, in cazul in care procesul de livrare este afectat din cauza unor circumstanțe mai presus de puterea de control a Vânzătorului, care vizează, fara limitare la, situații de forță majora si/sau caz fortuit – precum stare de urgenta, stare de alerta, revolte, proteste, incendii, explozii, inundații, pandemii, blocaje, greve (conflicte de munca), restricții sau întârzieri care afectează transportatorii (ex. intervenția autorităților in procesul de transport), decizii ale Producătorilor, incapacitatea si/sau întârzierea in obținerea aprovizionării de către Producători cu materiale adecvate. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), vom va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1).

Astfel, nu putem garanta că livrările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producătorul produsului sau partenerii noștri de livrare. In situatia in care nu reușim sa respectam expedierea estimata sau data livrării, va vom contacta pentru a va informa despre data estimata revizuita.

Livrarea Produselor și/sau Serviciilor contractate de către Cumpărător se va face numai in urma confirmării plății Prețului Contractului, excepție făcând plata realizata in numerar la livrare.

Produsele se află în ambalajul original si sigilat al producătorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare, excepție făcând produsele care sunt marcate explicit pe Site ca fiind resigilate sau montate.

In cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

In cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terța persoană care sa preia Produsele in numele sau. Reprezentantul Cumpărătorului trebuie sa fie o persoana cu capacitatea necesara, respectiv sa fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, in numele Cumpărătorului, Produsele.

In sarcina Cumpărătorului este obligația de a se asigura ca exista căi de acces corespunzătoare pentru livrarea, respectiv prestarea serviciilor de montaj, daca acestea au fost achiziționate.

In cazul în care reprezentanții Vânzătorului consideră, în mod rezonabil, ca este posibil ca livrarea in locul indicat de Cumpărător este de natură să deterioreze Produsele sau spațiul/ locația indicata, il vor informa pe Cumpărător si vor înregistra aspectele semnalate in documentul de livrare.

Cumpărătorul poate accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, prin furnizarea acordului in acest sens in mod neechivoc, prin document fizic/corespondenta electronica, prin raportare la toate riscurile ce ii sunt aduse la cunoștința de către Vânzător anterior in aceeasi maniera neechivoca prin intermediul unui suport durabil, însă Vânzătorul va fi in acest caz exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele daune/prejudicii cauzate Produselor sau locației de livrare ca o consecință a faptului ca livrarea a avut loc conform instrucțiunilor Cumpărătorului.

In situatia in care, livrarea nu se poate efectua si/sau serviciile achiziționate nu pot fi prestate, din cauza imposibilității de acces sau dintr-un alt motiv justificat al Vânzătorului, pe care Vânzătorul nu putea sa il prevadă la momentul confirmării Comenzii si care determina imposibilitatea de executare a obligațiilor contractuale asumate de către Vânzător, contractul de vanzare-cumpărare este desființat de drept, fără nicio notificare prealabilă din partea Riflaje Panouri  si fără intervenția instanței de judecată.

In cazul in care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului, la adresa indicată in Comanda (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).

In momentul recepției si efectuării plații integrale cu privire la comanda livrată, se transfera inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor către dumneavoastră. In momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorarea, este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.

Livrarea va fi considerată finalizată atunci cand am livrat produsele la adresa indicata de dumneavoastră

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, alături de documentele predate la livrare.

La livrare, produsul (produsele) va fi însoțit de următoarele documente: factura fiscală, aviz, certificat de garanție, certificat de conformitate, schițe de montaj(dacă nu ați optat pentru montaj oferit de echipe noastre), instrucțiuni de utilizare si întreținere.

  1. Recepția produselor

La livrarea produselor, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie sa fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta confirmare nu va fi afectat in niciun fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior AMENAJARI INTERIOARE RIFLAJE SRL in cazul in care constată un defect sau orice alta lipsa de conformitate a Bunurilor. După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizica a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.

Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor. In aceasta situatie, livrarea Produselor nu se va executa.

Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica daca ambalajul este intact si de a notifica imediat transportatorul in legatura cu orice defecte sesizate.

In cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului sa refuze recepția Bunurilor de la transportator si să transmită un email de informare Vânzătorului la adresa de email office@riflaje-panouri.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă ca ambalajul Bunurilor este intact.

Dacă suspectați că Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vă rugam să ne contactați in termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: office@riflaje-panouri.ro, atașând poze atat cu coletul cat si cu produsul deteriorat.

In cazul in care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitării contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitată inițial prin Comanda, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare